"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 20 augusti 2011

Glädje

Vet inte riktigt varför men jag mår så fruktansvärt bra idag :)) Känns som att allt håller på att vända ... efter mörkret kommer ljuset ... men kan det var möjligt redan???

Är det så enkelt att det beror på att jag är klar med allt det praktiska, ja förutom garderoben då men den ska jag ta itu med nu på em ... Jag kan känna en slags harmoni och ro inombords ...

Jag har kommit till insikt med att det faktiskt inte är mitt fel, att det inte beror på mig, att det helt och hållet beror på dig och ditt beteende, att det är du som har gjort alla dessa val så att vi hamnade här, i den här situationen. Att du är så otroligt falsk!!! :(( Att du har gått bakom min rygg i så många månader utan att vara "karl nog" att säga något ... men tydligen är det så du fungerar, det är ju inte första gången som du går bakom ryggen och bedrar, som du flyr och lämnar allt och skyller allt på din partner ...

Det svåra i det här är att faktiskt inse att du är falsk, de var det sista jag trodde. Jag som alltid har sett uppemot dig och beundrat din ärlighet och enkelhet ... men ack så jag bedrog mig. Att jag inte har märkt, att jag inte har sett, att jag inte tidigare såg ditt mönster. De gör ont!!!

Tänk att du gör precis samma med henne, den nya. Du manipulerar henne också, jag slår vad om att hon har samma uppfattning om mig som jag hade om ditt dåvarande x. Du kör med samma fraser, samma turer .... ja allt upprepar sig ... Egentligen är det faktiskt synd om dig ...

NU har jag lämnat dig bakom mig och jag skulle ALDRIG ta tillbaka dig om jag fick chansen ... Men vänder blad och börjar på ett nytt kapitel de gör jag när jag har flyttat. Jag vill leva här och nu!!! Jag vill inte springa i förväg och forcera, jag vill göra ett riktigt bokslut så att det aldrig kommer i kapp mig senare ...

Jag väntar med glädje på vad framtiden har att erbjuda ... :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar