"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 6 augusti 2011

Tårar



Du ser att jag gråter
du ser mina tårar på min kind.
Kan du förstå varför jag gråter?
Så många tårar, för en enda sak.
En sak som är svår för själen att
förstå.
Hoppas att tårar kan läka mina sår
det finns inget jag kan göra,
inte mer än låta tårarna bestå.





Jag saknar dig så oändligt mycket.
Jag saknar din personlighet, ditt skratt, din närhet, din famn.
Jag saknar tryggheten och kärleken som du utstrålade.
Jag saknar oss!



Tillsammans med dig trivs jag.
Med dig vill jag utforska och vandra i livet.
Tillsammans med dig vill jag upptäcka världen.
Med dig trodde jag att jag skulle åldras.
För mig fanns det bara du och jag trodde på oss.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar