"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



fredag 19 augusti 2011

Samvete

Nu händer det saker ... snart kommer huset ut till försäljning, vilket är med blandade känslor. Det är oerhört sorgligt men det ska även bli så skönt, skönt att äntligen få gå vidare. Nu vet jag att du förlorar mer än jag ... de du nu har är enbart en "bro över" och du kommer att ångra mycket ... ditt samvete kommer att förfölja dig livet ut ... Jag kan med gott samvete gå vidare i livet :))

Att skratta är som balsam för själen ... som jag har skrattat i kväll :) Den här helgen kommer att bli den bästa på länge :)) Jag ser redan framemot nästa helg ...




Livet går faktiskt vidare och ALLT kommer att bli bra ... kanske rent av bättre än vad det någonsin har varit ... äntligen kan jag känna en framtidstro ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar