"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 28 augusti 2011

Nu börjar det ...

Idag har min älskade dotter flyttat hem :)) vilket innebär att hela familjen äntligen är samlade, Livskvalité på hög nivå :))

Pappa fick i natt åka akut i till sjukhuset ... usch det här är inte lätt ...

Tyvärr så har Lillans pappa så otroligt svårt för att samarbeta och jag fattar inte varför, vad är problemet?? Det handlar om rent praktiska saker ... När vi pratar med varandra i telefon så skriker och beter han sig så illa, helt utan anledning. Hur frustrerande som helst!

Men jag kommer ihåg hur det var när vi träffades och hur hans relation med juniors mamma var då och även har varit under alla år. När de pratade med varandra i telefonen så gapade och skrek han med, till mig sa han alltid att det var hon som bråkade och var elak. Antar att han säger precis samma sak till sin nya "flicka" om mig. Han vill väl få medlidande och någon som lyssnar, han vill naturligtvis lindra sitt dåliga samvete genom att någon håller med honom. För att han ska få det måste han ljuga och bedra annars skulle ingen kunna hålla med honom och tycka synd om han. Hur patetiskt som helst!!! Det värsta är att han inte fattar eller bryr sig om att det i slutändan är Lillan som får sitta emellan och lida.

I morgon dra skolan igång igen och det ska verkligen bli hur skoj som helst :)) Veckan som kommer är verkligen fullbokad ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar