"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 6 augusti 2011

Blogga

Vilken otroligt tuff och tung helg … att mäklaren var hit tog verkligen på mina krafter … allt blir så uppenbart och verkligt på något sätt … jag förstår nu vilken framtid jag går till mötes och hösten kommer att bli oerhört tung och tuff på många vis …

Människor säger till mig att jag måste prata med dig, förklara hur jag känner, att jag fortfarande ÄLSKAR DIG och vill att du flyttar tillbaka, att jag visst kan förlåta och gå vidare utan att älta det som har hänt ... men varför ska jag göra det? Du vet ju redan vad jag känner och du vill inte ha mig, du vill inte dela ditt liv med mig du har lämnat mig för hennes skull, du valde henne … … du vill dela det med henne …

Anledningen till att jag vågar skriva om mina känslor här är att jag vet att du inte läser, du kommer inte ihåg vad min blogg heter … och jag tycker att det är skönt att skriva av mig, det hjälper mig att gå vidare …

Jag märker att det är några som är in och läser :)) om ni har lust får ni gärna lämna kommentarer … skulle vara intressant att få ”höra” vad ni tycker om det jag skriver …

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar