"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 7 augusti 2011

Jobbigt

Vilken underbar dag :)) vi har varit i stugan och myst med hela familjen ... pappa blir allt svagare och det märks att det tar på hans krafter att åka i väg ... han sluter sig mer och mer ... de är oerhört jobbigt att se ...

Passade även på att tvätta bilen :)) På vägen hem stannade vi till hos min syster, där blev vi bjudna på mat och min svåger gav mig en välbehövlig massage ....

I morgon kommer x:et hit och vi ska tillsammans röja det sista i boden ... Han ska även städa ur pannrummet och skura källartrappan, rensa rabatterna och göra fint i trädgården, lägga på mer singel och han ska även måla två vindsskivor .... är tveksam till att han verkligen hinner allt i morgon men tids optimist som han är så tror han det ...

Skönt att allt äntligen blir klart men det kommer att bli jobbigt att behöva vara i hans närhet hela dagen ... de tar på krafterna att behöva ens se honom. Jag skulle bara vilja krypa in i hans famn ... Jag skulle ge allt för att få honom tillbaka ...

Livet är oerhört tufft just nu .... och jag har svårt att se ljuset men jag vet att efter regn kommer solsken ... men jag har svårt att se det just nu. Jag vet även att allt har sin mening, men vad kan vara meningen med detta???? Jag ÄLSKAR honom så oändligt mycket fortfarande. Vetskapen om att han aldrig kommer tillbaka gör så ont ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar