"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



fredag 1 juli 2011

Semester :))

I onsdags blev det åter igen en dag på stranden och det är verkligen hur skönt som helst. Det bästa av allt är att jag känner mig bekväm och inte alls malplacerad som jag brukar göra! Skönt :))

Jag har hunnit jobba mina två sista arbetspass och det känns verkligen skönt!!! Jag har verkligen supertrevliga och goa arbetskamrater och det är jag så oerhört glad och tacksam för!! Jag räknar fortfarande på hur jag ska arbeta till hösten ...

Äntligen är semestern här :)) Jag har inget speciellt inplanerat annat än att samla krafter ... bara vara, gosa och njuta av och tillsammans med lillan :)) måste passa på nu när vi har varje dag tillsammans ... Jag hoppas på mycket sol, värme, bad och skratt!!!

Idag funderar lillan och jag på att åka och hälsa på mamma och pappa en stund. Pappa mår så mycket bättre och det känns så skrämmande samtidigt som det känns roligt. Skrämmande eftersom att alla vi andra vet att snart är allt över, han själv tror att han har blivit botad ... Roligt eftersom man åter igen får se livsglädjen, att han lever upp och får energi ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar