"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 29 juni 2011

Golf

De såg inget vidare ut i går men efter en liten stund kom solen fram så det blev en hel dag på strandstranden i goda vänners sällskap, underbart!!! :)) Lillan var mer under vattnet än över, hon är som en fisk :))

På kvällen blev både lillan och jag medbjudna upp till golfbanan, vilket aldrig har hänt förut så självklart tackade vi ja!!! Vi spelade inte utan vi stod och slog ut och det var faktiskt riktigt kul men ack så svårt ... mycket svårare än vad jag kunde tro. Sambon och junior var jätteduktiga :)) jag blev riktigt imponerad!! Det skulle verkligen vara kul att ta ett grönt kort ...

Idag är både jag och lillan röda, både på ryggen och i ansiktet så egentligen borde vi nog hålla oss inne ... men det känns inte så skoj för solen skiner och vi vill till stranden ... men jag måste nog leta fram en keps och en skjorta ...

Ikväll och i morgon jobbar jag, sen är min efterlängtade semester här ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar