"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 19 juni 2011

Något nytt

Har precis kommit hem från ännu ett arbetspass, nu har jag endast fyra pass kvar innan semestern!!! :)) Jag har bestämt mig för att söka tjänstledigt på heltid till hösten pga allt som händer ... jag måste för att orka med, jag stupar annars ... vill ha ork över till att leva också ...

Jag kommer längre och längre i mina tankar och jag kan se ljuset i tunneln. Jag har redan hunnit fattat viktiga beslut som jag kan och känner mig nöjd med! De här är verkligen inte lätt men det ska gå!!! Allt går bara man vill, problemet är just det att jag inte vill det här MEN jag vill må bra så därför ska jag nu välja att försöka se positivt på detta, jag har helt enkelt inget annat val! Jag är maktlös och kan inte påverka något, allt är som det är ... jag kan bara följa med ... det är inte upp till mig ...

Jag har blivit erbjuden att gå med i damklubben och jag funderar faktiskt på att tacka ja ... skulle vara både spännande och kul att få uppleva något nytt, en ny värld ... jag har egentligen ingen bra orsak att tacka nej ...

Jag vill se och uppleva världen på nytt!!! Idag ÄR det första dagen på resten av mitt liv ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar