"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 12 juni 2011

En vän

Jag har många underbara vänner men en av dem är speciell på många olika sätt. Vi pratade en stund i går igen ... dina ord betyder så oerhört mycket och de stöd du ger mig får mig att må bra, du får mig att våga tro, tro på mig själv igen, jag är så tacksam! Jag är så glad att jag har dig :))

I går när jag kom till jobbet fick jag höra att jag såg så pigg och fräsch ut!! Jag blev alldeles varm inombords, inte ofta man får komplimanger, inte jag i varje fall. De kanske finns hopp för kärringen ändå ;)) Jag har vaknat till liv, börjat uppleva andra människor i min närhet på ett helt annat sätt, jag märker även att jag ganska så ofta får uppskattande blickar, uppskattning är som balsam för själen och jag njuter verkligen ...

Jag älskar verkligen sommaren, de sprider sig en glädje inom mig och jag njuter. Längtar tills lillan får sommarlov och sen så är det inte långt kvar till semestern. Det ska bli så skönt med semester, då ska jag verkligen njuta av varje minut ... samla krafter, ladda batteriet och hämta energi så att det räcker tills nästa sommar ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar