"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 20 juni 2011

Ensam

Trots att solen skiner idag har jag beslutat mig för att röja och rensa i tvättstugan :(( jag har inget val, måste få det gjort och det blir inte bättre av att skjuta upp det. Jag får helt enkelt snabba på så hinner jag ut en stund med! I kväll jobbar jag och sen är det endast 3 arbetspass kvar innan semestern ...

I går kväll var jag ensam hemma, jag tycker verkligen att det är skönt, skönt att få tid för mig själv. Jag passade på att prata med min vän, det är så skönt att få prata med någon som står utanför. Skönt att någon vill lyssna och stötta mig, någon som finns där hela tiden oavsett. Skönt och nödvändigt att få till mig alla klokheter, jag är så tacksam att jag har dig!! Jag passade även på att pyssla om fötterna. Jag har under en längre tid försökt att gå och lägga mig i bra tid och det känns i kroppen. Min kropp och själ har mer krafter nu ...

För varje dag som går känner jag hur jag växer som människa, jag mår faktiskt över förväntan ... jag ska inte tillåta mig själv att falla ... jag ska upp, upp, upp ... jag ska leva nu och inte sen ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar