"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 7 juni 2011

Mitt hjärta

Mitt hjärta är fullt av energi, jag känner längtan till livet, kärleken och glädjen ... de pirrar i magen ... jag har så mycket kärlek att ge men jag får inte, du vill inte ta emot min kärlek, de gör ont! Jag vill bort, långt bort, jag vill glömma ... jag vill andas ...

Det gör så oerhört ont, mitt hjärta brister ... hur ska jag ta mig ur detta? Hur ska jag orka, vart ska jag samla energi ... Jag längtar bort ... jag vill inte vara med längre, de gör helt enkelt för ont! Jag har mist de finaste, vackraste, underbaraste och jag kan bara stå och se på ... mitt hjärta brister ... jag vill inte falla ...

De är helt enkelt bara för mycket just nu ... jag är ensam ... och ångesten växer sig fast i bröstet ... jag vill inte vara utan dig ... jag är stark, jag klarar mig utan dej ... jag tar mig ur detta ... de gör bara så oerhört ont ... de kommer att ta tid och det ska få ta tid ... jag har inte bråttom ... jag vill känna så att jag aldrig glömmer ...

Jag ska aldrig mer glömma att leva!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar