"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 14 juni 2011

Lite lättare

Livet går vidare trots allt, jag känner mig mer och mer bekväm med tanken ... men jag har svårt att se meningen med de ... I takt med att kilona försvinner kommer självförtroendet tillbaka och med självförtroende blir allt så mycket enklare men framför allt roligare ...

I går var det en helt underbar dag, den bästa på länge :)) Fick alla ärenden uträttade :)) hann även med att baka, nu är det endast kubb och chokladbollar kvar att baka innan vi är redo för sommarens utflykter och dagarna på badstranden.

De hade gått jättebra när de skjutsade tillbaka pappa till sjukhuset, han var så pigg och bra på benen så de hade ätit ute på restaurang. Strålningen verkar hitintills ha haft en bra effekt på hans smärta :)) håller tummarna för att det fortsätter.

Idag ska jag köpa lite blommar till bron, altan, balkongen, en ros till lillan. Sambon ville att jag skulle handla fönsterfärg ... måste även göra klart tårtan. I kväll är det som sagt skolavslutning, hoppas verkligen att det inte regnar ... vill ha sol och värme!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar