"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



torsdag 16 juni 2011

Erfarenheter

Idag är solen tillbaka :)) hade tänkt baka och städa men det får bli en annan dag, vill passa på att vara ute och njuta av solen ...

Igår passade Junior (sambons son) lillan, allt hade gått riktigt bra och lillan var så nöjd! :)) Skönt! De var första gången som han passade henne men det var definitivt inte sista. Han har verkligen vuxit på sig, han har blivit vuxen ... De hade gjort massor av roliga saker ...

Jag fixade naglarna i går och de blev som alltid bra, fräscht! Jag beställde även en ny tid och även en tid för plockning och färgning av ögonbryn och fransar ...

Jag jobbade igår och det var minst sagt spännande, annorlunda arbetspass! På kvällen var jag till en vän, lämnade tillbaka papper som jag hade lånat, blev där alldeles på tok för länge ... Men jag behövde verkligen prata, höra hur någon annan tänker, någon som kan se på allt objektivt, vi pratade om allt mellan himmel och jord ... skönt!! Hon är bara bäst! Hon fattar och förstår, hon är inte den som står och ser på, hon vrider och vänder. Hon kan verkligen se allt från alla håll. Hon dömer inte men hon säger vad hon tycker. De märks att hon har erfarenheter och hon har gått igenom mycket i sitt liv. Erfarenheter gör oss människor rika!!!

"Lär av andras fel. Du lever inte tillräckligt länge själv för att göra dem alla."


"Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar