"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 19 juni 2011

Tungt

Maten var som vanligt hur god som helst och det är så fint där ute! Stämningen var avslappnad och det var hur trevligt som helst :)) synd att min äldsta dotter saknades ... Jag måste erkänna att det väckte starka känslor inom mig, mitt hjärta blöder. Jag är inte dum, de här var sista gången som vi alla var ut och åt tillsammans på restaurang och det gör ont!! Så fruktansvärt ont! Jag önskar att min pappa kunde få många fler år tillsammans med oss, men snart rycks han bort ... Allt är bara så sorgligt och jobbigt ...

Om det blir ruskigt väder i morgon tror jag att jag ska passa på och röja i tvättstugan men skiner solen blir det till att plantera och fixa i trädgården ...

Tänk vad jag längtar till tisdag, hoppas att det blir mycket folk ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar