"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 21 juni 2011

Trevligt

Igår röjde jag i tvättstugan, Gud så skönt att få det gjort!!! Det blev så rent och fräscht!! Jag har nog stans bästa tvättstuga, så praktiskt och bra, trots att den är så pass liten. Min sambo kan det där med att bygga han, han har det verkligen i blodet, allt som han har gjort här hemma har blivit så bra och det är bra gjort! Vissa saker hade jag velat ha på ett annat sätt men det är endast små detaljer och jag vet inte om det skulle ha blivit direkt bättre men det skulle ha blivit snyggare enligt mig. Det är absolut inte fult som det är nu och det duger hur bra som helst! Vårt hus är jättefint och det är verkligen trivsamt! Hemtrevligt!

Jag jobbade i går och det var som vanligt skoj. Jag trivs verkligen på mitt jobb och jag älskar "mina" kunder och de allra flesta av mina kollegor! Den ena som jag jobbade med igår har precis gift sig och den andra ska gifta sig i slutet på sommaren. Undrar om jag själv någonsin blir gift ... jag får nog aldrig uppleva de ... men vem vet hur allt ser ut om si så där en 5 år ... kanske, kanske inte ..

Vet inte riktigt vad jag och lillan ska hitta på idag, har många vrån som behövs röjas och rensas men det tar på krafterna så jag kanske ska skjuta upp det någon dag till och i stället njuta av att bara vara idag ...

I kväll ska jag ut på party med mina arbetskamrater och det ska verkligen bli hur skoj som helst. Hoppas att regnet håller sig borta ... i kväll vill jag skratta, dansa och må gott ... måste få energi ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar