"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 11 juni 2011

Livskvalité

Tyvärr så blev det ingen klassisk ansiktsbehandling i går heller. När jag kom dit hade hon åkt i väg till sin sjukgymnast ... jag blev verkligen besviken. Hon skulle ringa mig direkt när hon kom tillbaka till affären men än har hon inte ringt :(( dålig stil tycker jag!!! Så nu tänker jag inte boka någon ny tid! Ska kolla hos någon av de andra ...

Jag åkte i stället hem och tog fram filten, mp3 och vattenflaskan ... där låg jag i 2 timmar och bara njöt!!! :)) Ensam med min tankar ... livet är branog härligt ändå .... Livskvalité!!! :))

Musik är som balsam för min själ, min medicin och det har det alltid varit, jag lever verkligen upp och njuter ... kanske är det därför som jag har "glömt att leva", jag har inte tagit min medicin regelbundet och i rätt dos under så många år. Nu spelar jag för fyllt igen och det är verkligen healing för mig ... Just nu är det Oskar Linnros och Veronica Maggio som gäller. Funderar på att köpa biljett till Oskar, han ska spela på Freluga trädgårdssen nu i sommar ...

Pappa kom hem på permission i går och resan hade gått bra, skönt! Han var nöjd med att komma hem ...

När jag kom hem från jobbet i går så blev jag glad och varm inombords, min gulliga svärmor hade varit hit och planterat, hon kan det där med blommor, de hon inte vet om blommor är inte värt att veta ...

Hade en underbar kväll på jobbet igår, skrattade och myste hela kvällen, allt bara flöt på ... jag har nog världens bästa jobb trots allt! Snart är det dags att hoppa in i duschen och gör mig klar för ytterligare ett arbetspass ...

Sakta sakta börjar jag känna hur min själ börjar läka ... jag ler för mig själv, jag är tillbaka :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar