"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 27 juni 2011

Solen

Har haft en helt underbar dag i solen tillsammans med lillan :)) Åh vad jag njuter av solen och värmen. Hoppas att solen har kommit för att stanna ... solen gör verkligen gott, allt känns så oerhört mycket lättare ... själen blir friare på något konstigt vis ...

De gör inte lika ont längre men allt är fortfarande lika ofattbart, jag fattar ingenting!!! Jag tvivlar inte en sekund på att jag överlever men det känns verkligen så onödigt ... men livet går vidare och jag njuter verkligen av att ha "vaknat upp", livet är branog underbart ändå trots allt elände ... jag tänker på framtiden då allt har lagt sig, då den "nya vardagen" har "satt sig" ... som jag längtar ... undrar vad livet har att ge ... spännande men pirrigt!!

Jag saknar min pappa som han en gång var ... han kämpar tappert, de kämpar tappert!! Jag skulle vilja dela med mig av min smärta till dem, jag skulle vilja ha tröst och stöd av dem nu men i stället så måste jag vara stark och dölja mina känslor ...

Har varit ensam hemma i kväll, skönt att få tid över till sig själv. Skönt att slippa "gå på tå" och oerhört skönt att slippa ha en klump i magen, skönt att slippa känna att man är i vägen ... Jag älskar verkligen att vara ensam hemma och få rå om mig själv!! :))

I morgon ska det visst bli fint väder, så lillan och jag planerar för en heldag på stranden i goda vänners sällskap :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar