"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 8 juni 2011

Inte på det här sättet ...

Nu händer det som absolut inte fick hända, vi ska dela på oss nu, de är över, vi ska flytta isär ... mitt hjärta blöder ... Varför Varför Varför gör du det här??? Nu?? Om du har haft det så oerhört jobbigt med mig i alla år, varför väljer du att gå nu? Vissa saker gör man inte, och det här är en sån ...

Hur tror du att jag ska kunna bo och verka här med dig och låtas som ingenting ... när jag vet ... när du hela tiden drömmer dig bort ... du kräver inte lite du? Jag ska offra allt men du ska inte offra något, är det rättvist?? Var vi inte två i förhållandet? Du har varit fullt delaktig, hela tiden ... tro inget annat ...

Vad löser du med att fly? Varför vågar du inte känna? Varför vill du inte känna? Varför tillåter du dig inte att känna? Varför kväver du dina känslor, varför tillåter du dig själv inte att känna efter och göra ett värdigt avslut ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar