"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 26 juni 2011

Hur

Hur gör man för att bli av med alla känslor? Jag skulle vilja skrika ut till hela världen men jag måste hålla igen för att skona alla andra. Det är oerhört tufft och tungt men jag får bara inte falla nu ... det finns helt enkelt inte tid och plats för det ... min tid kommer sen ...ibland måste man ställa sig själv åt sidan, för andras skull! Jag klarar det här, jag måste!!!

Jag kan helt enkelt inte sparka på dem som redan ligger, så gör man bara inte! Jag måste orka och klara av detta hur ont det än gör, jag har inget annat val! Men vart ska jag hämta styrka??? Jo, genom att leva, här och nu!!! Jag har eller rättare sagt jag försöker att se livets ljusa sidor ... Jag får massor av energi genom mina goa, fina, underbara och roliga vänner :)) Naturen, musiken, skrivandet ger mig också massor av energi. Det svåra är att få ut och göra av med alla känslor, jag vill inte bygga berg av ångesten, paniken och sorgen ... måste hitta ett sätt att bli av med alla negativa känslor ...

Någon som har något bra tips på hur man på ett bra sätt blir av med ångesten, paniken och sorgen som man bär inom sig???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar