"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



fredag 3 juni 2011

Berg - och dalbana

I morse kändes allt så bra, livet lekte, solen sken och det var bra musik på cd:n, jag kände verkligen att det här kommer att bli bra och jag klarar mig själv, ensam eller med dig... Jag har en hel sommar framför mig och det ska bli hur skönt som helst :)) Jag vill leva och njuta av livet, snart snart är det semester. Jag är lycklig trots allt!!! Det har kunnat varit värre ...

Jag och lillan har hälsat på min mamma och pappa. Det är hur jobbigt som helst att se och jag känner mig så maktlös, hur i hela helvete ska jag klara av det här, jag orkar inte stå ensam i detta. Vem ska jag luta mig mot, vem ska jag söka tröst hos? Vart ska jag hämta energi? Jag blir så besviken att du sviker mig nu, att du väljer att inte finnas, det är så otroligt många som du sviker ...

Jag känner mig så fruktansvärt förbannad, jag vet att det inte tjänar något till, jag vet att jag bara driver dig längre bort men jag är förbannad ändå!! Jag orkar inte ta mer, jag vill att alla ska veta vad du, ni gör ... Hur kan du göra så här nu??? Varför??? Ser du inte, du är i en 50 - års kris och är "gubbsjuk" ... vad vill hon? Söker hon en pappa? Jag kommer aldrig att acceptera, tolerera att ni förstör för oss, alla har vi ett ansvar, vi har alltid ett val, vi väljer alltid själv. Jag kommer aldrig att göra något för dig om du sviker mig nu, "som man bäddar får man ligga" ...

Jag ska ge oss en sista chans nu i kväll, i morgon är det första dagen på resten av mitt liv och då får vi se om det är med eller utan dej ... jag ska inte ta mer, jag är en människa med känslor ...

Önska mig lycka till ... håll tummar och tår ... Jag ÄLSKAR verkligen dej, men jag tänker inte offra livet ... de räcker nu ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar