"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 1 juni 2011

Jiipi

Vilken oerhörd lättnad ... jag har sommarlov!!!!! :)) Jag har lyckats tagit mig igenom ett helt år, hela första året av programmet och det har gått riktigt bra, jag känner mig både stolt och glad. Tentamen som jag har skrivit idag gick mindre bra, riktar in mig på omtenta i slutet av augusti ... men jag ska inte öppna en bok på flera veckor ... inte en chans ...

Vi hade ett bra samtal igår och det känns som att vi förstår varandra ... vilken oerhörd lättnad! Jag tror faktiskt att vi kan gå vänner ur det här ... vi måste för vår dotters skull om inte annat, men det blir så mycket lättare om vi kan känna vänskap, respekt och tillit till varandra.

Nu ska här städas och donas, jag vill ha det rent och snyggt runt omkring mig, de mår man bra av, i varje fall jag. Jag ska även ägna mer till till mig själv så att jag "kommer i kapp", jag ska jobba och känna mig för hur jag ska göra till hösten, jag ska fånga upp mina vänner och njuta av livet med dem igen ...

Jag ska ha semester, hämta energi, leva här och nu, skratta och må gott, hitta alla jorden färger, jag ska blomma ... jag ska LEVA!!! :))

Jag ska finnas här och ta till vara på min älskade pappas sista tid i livet ... tillsammans är vi stark!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar