"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



torsdag 23 juni 2011

Måttet rågat

Nu är måttet rågat och jag tänker inte ta mer ... Hur kan du, vem är egentligen du??? Vem tror du att du är som tar dig rätten att sätta dig över alla ... Jag orkar inte förklara mer, jag lägger mig och går vidare, du förlorar mer än jag och du kommer aldrig att kunna se oss i ögonen ... du är en svikare som bara tänker på dig själv!!! Väljer du att se allt i svart ... varsågod!!!

Nu går jag vidare och jag tänker inte se mig om ... jag trodde aldrig att jag skulle längta till hösten, längta bort men det gör jag ... men jag ska inte för den delen glömma att leva och njuta av varje dag!!

Idag kommer resultatet från sista tentan, fick meddelande igår om att 25 personer av totalt 47 stycken inte klarade sig, säger ganska så mycket om vilken nivå tentamen var på ... jag är tyvärr ganska så säker på att jag är en av dem :((

Lillan och jag ska hälsa på mamma och pappa idag ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar