"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



måndag 27 juni 2011

Duktig

Är seg idag, i både knoppen och kroppen ... solen skiner så idag är det stranden som gäller :)) på em ska jag klippa mig, kanske att jag hinner och att lust infinner sig att shoppa lite underkläder ...

Jag har så svårt att bestämma mig, om jag ska vara tjänstledig på heltid eller om jag ska jobba 41 % under hela nästa termin ... hm ... måste nog räkna lite mer ... hm ...

Igår var junior och hans tjej hit, trevligt! :)) Sambon har börjat måla fönstren på altan och det blir jättebra!! Snyggt och fräscht :)) Han har även planer på att lägga ut kantsten efter gången upp mot garaget och det kommer att bli hur fint som helst ... Vårt hus är så fint och jag uppskattar det mer och mer för varje dag ...sambon är verkligen duktig!!! Tänk om jag bara kunde hälften av det han kan ...

Längtar efter min äldsta älskade dotter ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar