"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 12 juli 2011

Många beslut

Det har varit en jobbig dag idag på många sätt ... vart ska jag hämta kraft??? Jag vill verkligen inte det här, men jag vet att jag måste acceptera att du aldrig vill ha tillbaka mig, att du inte har några känslor kvar ... mitt hjärta blöder ... jag gör sönder ... MEN JAG SKA KLARA DET HÄR!! ...snart ska jag resa mig upp och gå vidare ...

De är många beslut som ska fattas ... jobbigt och svårt ... önskar att någon annan kunde tala om för mig hur jag ska göra ... jag velar fram och tillbaka, tiden rusar ifrån mig ... den stora frågan är om jag ska fortsätta plugga eller jobba, måste lämna in ansökan om tjänstledighet ... Fn vad svårt det här är? Orkar jag plugga mitt upp i allt, med ett hjärta som blöder ... kommer jag att kunna och orka fokusera ...

Tar jag mig igenom detta helskinnad kan inget knäcka mig ... de två viktigaste männen i mitt liv rycks bort från mig ... samtidigt som jag ser hur det plågar mina underbara älskade döttrar ... önskar att jag kunde skrika stopp stanna jag hinner inte med, vänta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar