"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 30 juli 2011

Slit

Nu är möblerna tvättade, slipade och grundade :)) sen är det "bara" att måla ... blir det bra ska jag måla köksbordet också! De är jobbigt och slitigt men jag får liksom helt "nya" möbler för en billig slant.

Annars så plockar jag och fixar hela tiden, det finns verkligen hur mycket som helst att ta tag i :(( skulle vilja ligga på badstranden och njuta av livet ... dagarna bara rusar fram och det känns som att jag endast hinner hälften ...

Lillan är med sin pappa sen i onsdags och kommer hem nästa onsdag. Jag saknar henne verkligen, de är så tomt. Men hon ringer ganska ofta så jag får i varje fall höra hennes röst :)) De kommer att bli jobbigt att endast ha hennes i min närhet varannan vecka :(( mitt hjärta blöder ... de gör så ont ... jag vill se och följa hennes utveckling varje dag ... jag vill vara och finnas vid hennes sida varje dag ... de här kommer att bli tufft ...

Jag får bara höra fler och fler saker om dej och jag förundras över vem jag egentligen har levt med i nio år ... vem har du blivit??? Undrar just hur det kommer att gå när vi ska dela på våra gemensamma ägodelar, tur att det inte är så mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar