"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 30 april 2011

Aj aj aj


Satan i gatan vilken värk jag har i nacken idag. Det känns som att nacken, vänster axel och skuldra skulle vara rejält uppsvällt (som en fotboll ungefär) och jag är jättejätte öm. Eftersom att det är lördag så kan jag inte få någon akut tid till någon massör heller :(( så idag blir det till att knapra piller ... Tänk om det ändå skulle gå att byta ut denna onda nacke, skulle ge nästan vad som helst!

Undrar vad som händer idag? Funderade på en cykeltur ner till stan (behöver handla en mascara) och sen vidare ner till lekparken. Lillan vill på buspalatset ... men jag vet inte. Känns som att jag bara vill gå och lägga mig igen å glömma allt ... men jag ska väll pigga på mig ... efter några koppar kaffe och lite piller ...

Det jag egentligen verkligen borde göra idag är ett rejält träningspass och en lång promenad på omkring 10 000 steg ... men det blir det inte!!! Ork, kraft och styrka saknas!!!

Nu ska jag knapra piller och lägga mig en stund med min nya vän, spikkudden! Hoppas nu bara att det släpper annars blir det här också en skitdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar