"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 6 april 2011

Hysteriskt

Tjolahopp vad tiden går fort :(( Jag hinner inte med!! Jag fick aldrig någon tid över till cykling igår och inte till någon promenad idag heller. Men jag har i varje fall ätit som jag ska och låter bli det jag ska!!:)) MEN jag sover tyvärr inte som jag ska :((

Det är så hysteriskt mycket i skolan just nu, det går i ett och på övertid. Idag har jag suttit sen klockan 8.15 tills nu :(( Jag har haft några kortare uppehåll men det är inte många :(( Jag brukar inte sitta så här länge men det är pga att på onsdag har vi muntlig redovisning av två kluriga gruppuppgifter.

Jag jobbar hela helgen som kommer, totalt 30 timmar så jag hinner inte plugga någonting då. Sen så fyller svärfar hela 80 år!!! HURRA HURRA :)) och jag får inte vara med :(( alla andra kommer att vara med. Det hade verkligen varit roligt att få träffa alla, det händer alldeles för sällan! Jag måste i morgon kolla upp lite tågtider och boka biljett och jag måste även boka boende! Har även en telefonräkning som jag bör ringa till telia om. Både lillan och jag är i stort behov av att klippa oss.

HUR SKA MAN FÅ TIDEN ATT RÄCKA TILL ??? HUR SKA MAN PRIORITERA, NÄR INGET KAN VÄLJAS BORT ???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar