"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 2 april 2011

Mitt nya jag :))

Projektet flyter på i en bra takt och hela 6585 steg, blev det idag :)) Jag känner mig mycket nöjd och stolt över mig själv :)) Sen jag började med min viktminskningsprocess så observerar jag alla överviktiga/feta människor mer, eller på ett helt annat sätt och vi är hur många som helst. Men "snart" är det åtminstone en mindre, jag ska inte tillhöra denna kategori av människor längre!!!

Jag vill må bra, vara smidig, fräsch och se bra ut. Jag känner verkligen att jag är på rätt väg och att den här gången kommer jag att klara det. Jag har samma känsla nu som när jag slutade röka och det gick bra, visst var det jobbigt med det gick!!! Övervikt/fetma är faktiskt farligt för hälsan och jag vill inte utsätta varken mig själv eller min familj för att jag ska dra på mig någon sjukdom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar