"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



söndag 10 april 2011

Det blir inte alltid som man tror ...

Idag blev det en promenad och därmed 2300 steg, inte illa med tanke på att jag har jobbat :)) Eftersom att de är Lördag har jag även unnat mig lite godis, men det smakade faktiskt inte lika bra som det brukar :)) vilket känns väldigt positivt!!

Jag har alltid velat och trott att jag skulle få många barn, mellan fyra-fem-sex stycken. Men så blev det ju inte! Men så blev det inte alls, istället så fick jag två helt fantastisk underbara döttrar :))

Jag har även alltid velat gifta mig, fast vilken flicka (kvinna) vill inte det??? Jag har alltid trott och hoppas på det där stora "sagobröllopet" med hela kittet ...

i en tjusig klänning ...



med elegant håruppsättning ...



och en vacker brudbukett ...



en snygg vigselring ...




och avslutningsvis en bröllopsfest med god middag och en god bröllopstårta tillsammans med släkt och vänner ...



Undrar om jag överhuvudtaget kommer att bli gift och om jag kommer att sluta hoppas, trots att jag är mitt i livet ... visst får man väl fortsätta drömma och längta "flickdrömmar" fast man är "gammal" och förstår att den aldrig kommer att bli sann???
Som turen är har jag två döttrar och dessutom två väldigt vackra döttrar, som jag hoppas kommer att vilja gifta sig så att jag i varje fall får vara aktivt delaktig i ett bröllop ...

Nu är det dags att hoppa i sängen och sova lite innan nästa arbetspass börjar ... GODNATT!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar