"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 20 april 2011

Påsk

Nu är påsken här och det innebär att sommaren är på intågande :))



Det är inte lika nu som det var förr :(( brukar inte längre påskpynta så mycket. Förr bytte jag till och med köksgardiner och dukar till påsk och det blev så gult och fint. Brukade alltid äta något gott men nu känns det som vilken vanlig helg som helst, tråkigt nog :(( Men några kycklingar och påskris har vi plockat fram ....



Jag har fixat ett påskägg till lillan, ett relativt stort :)) själv lär jag knappast få något. Men om jag skulle få önska mig ett, så skulle jag önska mig ett stort påskägg med mycket choklad, pengar, någon weekend resa och massor av kärlek ....




HA EN RIKTIGT SKÖN OCH GLAD PÅSK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar