"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



onsdag 20 april 2011

Motvind

Nu har jag cyklat i 30 minuter :)) duktig eller hur? Ska nu duscha och sen åka ner till apoteket, pollensäsongen är här och tyvärr även magkatarren :(( Sen MÅSTE jag ta tag i hemtentan ... :(( vilken är mer än klurig, svårt att veta vad de frågar efter och hur mycket man ska skriva på varje fråga ... usch, undrar om jag verkligen klarar den ...

Ikväll ska jag och lillan påskpynta :)) måste fixa påskägg också ... Jobbar hela dagen i morgon, vilket jag faktiskt ser framemot :)) Det är riktigt roligt att träffa alla och jag känner att de har saknat mig, vilket det är en mysig och härlig känsla :)) Det är en skön känsla att få uppleva att man är omtyckt ...

Fn vad jobbigt det är i motvind ... jag hoppas verkligen att allt löser sig till det bästa, snarast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar