"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



tisdag 12 april 2011

A

Sitter på hotellrummet och ska snart krypa i säng. Har redovisningar av två gruppuppgifter i morgon och på torsdag. Måste säga att jag LÄNGTAR enormt mycket efter torsdagskväll och soffan hemma :)) Usch och fy vad pirrig det är med redovisningar och allrahelst när man inte har riktigt grepp om det man ska redovisa. Vi har delat upp oss och redovisar en varsin sak men vi ska självklart hjälpa varandra och flika in vid behov. I morgon är det jag som börjar och jag ska redovisa ett statistiskt program som jag inte fattar mycket av, inte alls kul! Men jag fattade de mest av oss så därför hamnade de på min lott ...

Igår fick vi tillbaka sals tentan och jag kan inget annat vara än STOLT. Lyckades få 105 poäng av totalt 108 poäng vilket innebär ett A :))

Mitt projekt fungerar endast till en viss del, så jag MÅSTE skärpa till mig rejält! Det som jag slarvar med är sömnen och stegen ... övrigt fungerar det bra. Jag ska bli bättre på det med start i morgon!!! :)) Men det är så svårt när det bara går runt runt, blir snart tokig av alla stress. Men jag tror och hoppas att det ska rätta till sig nu efter att vi har redovisat våra arbete, om vi inte behöver komplettera ...

Igår var jag på Yoga och då anmälde jag mig till hösten också :)) vilket känns riktigt bra! Lillan klippte av sig sitt långa hår igår, hon blev så stolt och glad, sötnos där! Jag beställde även en tid för klippning och färga av slingor, vilket ska bli hur skönt som helst. Då "min" frissa snart ska ha barn så fick jag lydigt leta mig en ny, så det ska bli extra spännande. På tisdag till veckan sker förvandlingen och jag hoppas att hon kan göra mig snygg(are)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar