"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



fredag 29 april 2011

Snart så

Igår skickade jag in hemtentan, vilken otroligt skön känsla! Skönt att slippa ha den hängande över en, men det kändes inte bra. Jag kan egentligen betydligt mer. Hoppas att det håller till ett godkänt i varje fall! Det kommer att bli en lång väntan innan resultatet kommer.

Jag fick ihop ungefär 4000 steg igår med :)) Jag har märkt att det faktiskt är skönt med promenader. Skönt att komma ut och få "gå av sig" allt!

Idag är jag och lillan lediga :)) städa, plocka undan påsken och vinterkläderna, hämta en bok på biblioteket och hämta ut tågbiljetterna. Men vi ska även hinna mysa i massor!! Lillan vill iväg till en stor lekplats nere på stan så hinner vi ska vi dit en vända ...

Jag har tagit mig ledigt från skolan och tänker inte ägna en minut till skolarbete, förrän på måndag. Och på måndag är det ett litet skypemöte in bokat, som bör vara avklarat på max 1 1/2 timme. På tisdag drar nästa kursmoment igång, juridik ... undrar just hur det kommer att gå ... Åh, vad jag längtar till sommaren och ledigheten!!!

Nu är det inte många dagar kvar tills min älskade dotter flyttar hem igen!! :)) Det ska bli så skönt! Det som känns lite tråkigt är att jag vet att det endast är för någon vecka eftersom att hon söker jobb i den stora staden flera mil bort ...så jag får passa på att njuta av hennes närvaro nu när hon kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar