"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



torsdag 14 april 2011

Äntligen


Nu är jag äntligen hemma igen och det känns verkligen bra! Redovisningarna är gjorda och vi blev godkända :)) Det kunde inte vara bättre just nu :)) trots att hemtentamen kommer ut i morgon så ska jag inte plugga aktivt. Jag ska UNNA mig en lugn dag, jag behöver verkligen det efter dessa intensiva veckor av allt pluggande. Måste få landa, känna att jag lever och andas!!!

Tänker plocka ihop allt material från förra moment och sen ska jag beställa kurslitteraturen till nästa moment. Ska även boka boende till de kommande träffarna. Jag måste ner till stan i morgon för att köpa en present till min systers dotter som vi ska gratulera i morgon. Med andra ord jag ska enbart fixa och trixa ... Ja, det var så sant, vi ska skypa lite i morgon, max en timme, måste börja fundera på en referensarbetsplats ...

Mitt projekt går överförväntan :)) men jag vet inte om jag har hunnit gått ner något i vikt men det känns ändå bra, för jag känner att det är på gång! 6 393 steg blev det idag :)) vilket känns riktigt bra! Jag har börjat tänka på ett helt annat sätt och det förvånad faktiskt mig, att det var så lätt att "tänka om" MEN det svåraste kanske är att bibehålla tänket ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar