"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



lördag 9 april 2011

Längtar

Usch det är fullt upp från morgon till sena kvällen. Igår var det studier som gällde hela dagen och sen jobb. Hade sådan tur så att det blev i varje fall en liten promenad, runt 1500 steg och det är i varje fall något :))Som "vanligt" fixade jag resten i mitt lilla projekt galant :)) Jag är stolt! Får man vara stolt över sig själv fast att man är i medelåldern? JA det får man!! Är less på detta nu, vill ha tillbaka "livet" ...


Jag längtar efter kärlek och glädja ...



Upplevelser och nya intryck



lite lyx och ompyssling



Nu när våren är här, blir jag så sugen på att få fixa till det här hemma och få klart!! Men det kommer nog tyvärr aldrig att bli klart :(( Men om jag skulle få bestämma så skulle jag vilja ha det så här i min hall. Jättesnyggt och fräscht!







Drömma kan man väl alltid göra, eller hur? Jag tror faktiskt att det även kan pigga upp den "trista" vardagen lite! Så dröm på! Men byt dröm efter ett tag annars är risken stor att man efter flera års drömmande blir frustrerad över att inget händer OCH det är ju aldrig bra att gå omkring och vara frustrerad ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar