"Vi har alla en moral. Den visar sig i det vi gör - och i det vi inte gör"



torsdag 28 april 2011

Allt och lite till

Även igår var en tuff dag. Försökte verkligen skriva på tentan men tankarna var på annat håll, men jag fick ner några rader ... Jobbade kväll, vilket jag faktiskt uppskattar och jag känner mig uppskattad där :)) skönt att få tänka på något annat ett tag ... Det blev det nästan 4000 steg :))

Idag ska jag göra det sista på tentan och skicka in den, hualigen! Resultatet blir inte skoj att vänta på ... antar att det blir omtenta för min del denna gång :(( Jag börjar jobba klockan 15 i dag med, vilket faktiskt känns bra ...

Imorgon är jag och lillan lediga igen :)) då ska vi mysa, städa, fixa och dona :)) Jag ska även dra i en högre växel i mitt lilla projekt ... måste nå första delmålet snart!

Igår berättade en arbetskamrat att hon ska gifta sig i sommar :)) låter hur underbart och mysigt som helst. Fick jag själv bestämma skulle jag gifta mig idag!

Nä, nu ska jag ägna resten av min dag med att försöka få ihop det sista på tentan, nu ska jag ge allt och lite till ... måste klara detta!!! Önska mig Lycka till ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar